Fåret Dolly och jag

Den riktig kompetenta reklambyrån Innova Print och Reklam har gått med i Facebook, så jag skrev till dem:

Välkommen till Facebook INNOVA, hälsar Ordvinden, Hantverksveckan, Hushållningssällskapet, Jakobgården, SV och så klonade jag!

Det enda som fattas är väl att jag varit med i en lokalavdelning av Fåravelsförbundet. Ni fattar varför jag ser ÖIF som ett sedan länge avslutat kapitel, va? Men nog är det fint att man kan hälsa från från så många på en gång, många flugor i en smäll.

För övrigt är jag med i Hembygdsgillet och Konstgillet också. Men gudskelov inte i någon styrelse.

För övrigt är det inget som lönar sig av det jag håller på med för närvarande. Det är ju det. Nä jag säger bara, jag borde börja med något nytt – som lönar sig bättre: €€€€€€

Kommentera

