Byggherre

Det är jag det. Är ju ganska macho, så hm.

I alla fall ska jag ta itu med inköp av väldigt många kvadrat plåttak, kolla priser, välja och så. Sedan måste jag konsultera expertisen om grunden. Nä, nu ska jag ta fram ritningen, jag vet var den borde vara.

Nu ska har landsbygdsutvecklas. Går jag i personlig konkurs, har ju i alla fall socknen fått ett fårhus.

Men först en tur till gränsen, barnet har körlektion i Övertorneå. Det var bättre förr, när min favoritaffär Granngården fanns där. Får väl ta med mig Vi läser, som kom häromdagen, och som jag aldrig hinner läsa.

2 reaktioner på ”Byggherre

  1. Oj vad spännande med bygget, hade tänkt mig en tur till dig i höst så jag får lite idéer till vår egen gård… herregud man bara jobbar, jobbar och jobbar men jag hör av mig så du får bjuda på kaffe! /Annelie

Kommentera

