Det var en lång dag

Jag höll på att ”kurka” ett tag efter jag kommit hem vid 22-tiden. Men då stekte jag lite svamp, en blandning av fårticka och riddarmuseron som var väldigt god.

Annars, tja, har jobbat sen sextiden på morgon och det är snart midnatt. Socialnämnd och lite till. Liksom sömnig är jag.

Gladast idag är jag för goliatmuseronen jag hittade på svampkursen. Och så för Studieförbundet Vuxenskolan – Anita, alltså, som fick toppbetyg när det gäller aktivering i äldrevården under de två år som gått 🙂 Fast det visste vi väl, vi som känner henne!

Kommentera

