Älska höst

Tog in cayennepepparn som var kvar i växthuset.

Tog in cayennepepparn som var kvar i växthuset.

DSC_0037

Ännu tomater att skörda.

DSC_0050

Kryddor, och det finns massor kvar där ute.

Sedan tog jag fram jordgubbar ur frysen, så ock blomkål samt skar upp gurkan som ligger framme. Resten av bondbönorna tog jag rätt på igår. I år odlar jag inte så mycket…. Dock odlar jag julkärvar, en kasserad som blivit liggande ute på gården var mycket populär hos småfåglarna, ska jag säga 😉

En reaktion på ”Älska höst

Kommentera

