Snart 30 år som mamma….

…….. hur gammal är jag egentligen?

Äntligen har jag tid att gå in på sj.se och kolla tågbiljetter. Nå, då funkar inte sidan. Bytte från paddan till datorn, och ändå inte. Hittade SJ’s ”gilla oss på Facebook” och gick in där. Jo, där får man reda på att det är tekniskt fel på sidan. Inte på mig alltså. Men gilla Facebook. Så enkelt sätt att sprida och få info.

Jaha. Då får jag väl kolla SAS istället. Möjligen åker vi till barnet som fyller 30, och firar honom. Eller så har vi inte råd. Eller tid.

Men tills vidare är sötungen ännu längre bort än i Göteborg; här – stal bild från flickväns Facebook.

Cancun, Mexico.

Fin pojken min på fin strand, Cancun, Mexico.

Kommentera

