Nå jå

Tja, jag har så mycket att skriva men jag ids inte.

Det går som bra, med allt, vår nästan kulturförening, nästan tjärdal, nästan kulturturistiskt steg på gång. Flera stycken faktiskt. Så kul att många hejar på. Och så är man förhoppningsvis nästan utbildad i osttillverkning snart. Små och halvstora steg framåt. Nästan färdigt fårhus, nästan utblottad men lite rik på annat än pengar – fårhus till exempel.

Nu ska jag läsa Tove Alsterdals I tystnad begravd, den är bra. Tove är min gamla lärare i TV-journalistik från Kalix fh. Åh vad jag är sugen på att skriva.

Kommentera

