Det var i stor sett lika eländigt förr

Jag förstår inte för mitt liv hur normalbegåvade människor sitter och ser Melodifestivalen lördag efter lördag. Förmodligen är jag inte riktigt klok. Inte under pistolhot skulle jag se eller höra eländet. Fast hörde några minuter på håll medan jag diskade. Fick någon sådan där flashback, typ discot på hotellet 1991, just innan stängningsdags. 😉

En reaktion på ”Det var i stor sett lika eländigt förr

  1. Hio, hio, Kadda, jag såg faktiskt delar av Melodifestivalen igår=). Deltävlingarna har jag inte sett. Det har jag inte orkat med. Då har jag istället valt att se hockey och/eller ägnat mig åt något annat som jag tycker är intressant. Men – nog tror jag att jag är ganska normalbegåvad=), för det, eller ändå – eller så är jag ett geni – för gränsen mellan geni och galning är hårfin=). Ha’ det bra!

    Ve sönes å håres!

    Ps. Minns speciellt Tyskland bidrag i Eurovision 1979; Djingis Khan, den var annorlunda och bra. Mycket har passerat under åren; bra och mindre bra låtar. Ds.

Kommentera

