Sorry

Har för lite tid att skriva här, vilket är synd eftersom så många läser. Men måste koncentrera mig på skrivande som genererar pengar. Jag låtsas inte ens om att jag sköter fem facebooksidor, facebookgrupper, flera hemsidor varav de flesta ideella. Men det ger ju en del…….kontanter med. Nu måste jag tillverka texter och saker. Förresten är taktiken att bara lägga bilder här inte så bra – det tar för mycket tid det med 😉

Men hör av er om betalda jobb:

Hantverk inom bokstäver, ull, renhorn och trä är min grej. Sedan göra jag ju allt annat jag får betalt för.

Förresten var jag på tv igår, rätt så plågad över att bli filmad:

Nordnytt

Kommentera

