Jaja, men snart…..

Min kommentar till en länkad tidningsartikel av facebookvän, det handlade om dagens och gårdagens curlade generation:

Mina barn har haft fasta jobb längre än mig, är mognare i somligt och hänger inte det minsta på sociala medier. 🙂 Och så är de snällare. Man kan också låna pengar av dem. Fast det säger kanske mer om mig än om dagens ”ungdom”, de är i 30-årsåldern. Även om jag inte är en komet på karriärhimlen, var jag rätt bra på att uppfostra barn – de dagar jag hade tålamod, haha.

Kommentera

