Midvinter

Jag har inte haft tid att uppdatera både här och på andra ställen. Få se om jag kommer med en liten årskrönika så småningom i alla fall. Ska inte göra som förra året, när jag bara skulle lägga några bilder. De tog flera timmar att ladda – får jag skulle ju bara ta några….

Här kommer i alla fall en bild från igår. En mobilbild, som vanligt, men rätt bra ändå.

Vi hade -25°c igår

Vi hade -25°c igår

Det är lite varmare idag, så jag har en del eftersatt utejobb. Men så är det innejobb vid datorn och  bokföring. Det känns lite roligare att gå ut. Fast jag tycker faktiskt att det är rätt kul att bokföra, när man väl börjat. Speciellt om lite pengar kommit in på kontot. Men inte är det som att köra traktor förstås…. 😀

Kommentera

