Lönsam investering

Jo, det verkar som om det börjar löna sig nu. Studielånet.

Nå, det är inte så kul att få avierna för årsbetalningarna 2015, men det är desto roligare att se att studielånet faktiskt minskar för varje år!

Och jag lärde mig en del också, på den tid det begav sig 😊

2 reaktioner på ”Lönsam investering

  1. Hio, nå, jag är snart färdig med min utbildning, den senare i livet – har flera andra utbildningar i bagaget, inte högskolemeriterande dock – och då måste jag börja betala tillbaka studielånet.

    Det blir en rejäl summa när studietiden är 3 ½ år…

    Nå, men det lönar sig säkert, som du skriver. Får jag hoppas. När jag är klar och tar examen är jag behörig och har formell utbildning. Jag hinner bli klar innan jag fyller 50 år. Hoppas på jobb och lön.

    Livet är ett livslångt lärande.

    Ve sönes!

Kommentera

