Äntligen klar morgon

image

Och full fart!

Skrivjobb, sondering och projektering.

I det ideella arbete hamnade jag i en del skogshistoria – vilket jag också kan använda kommersiellt.

Och så säljer jag lammskinn – och ull! Fasiken vad jag är nöjd över mina får, med den bästa ullen – finullen. Det är tydligen brist på finull dessutom. Så jag är korkad som vanligt, tar väl för lite betalt. Men 2015 ska bli året som jag ska värdera både fårens och min egen kvalitet.

Inte minst när det gäller skrivandet; hallå, jag är faktiskt både journalist, litteraturvetare och med kurser i skapande svenska.

Nä nu har jag inte tid! 🙂

Kommentera

