Glinen är fullväxta

Mosters pojk Anders är cirka 1.45 in i programmet – länk. Jag har som uppgift att skryta över honom som inga föräldrar har. Det handlar om hans firma och ungdomsjobb. Och så får han frågan om var hans egna första jobb var. ”Jag stekte hamburgare med min morbror på Vippbacken”.

Haha, så sa brorsdottern, att någon ringt till Vippa och sagt åt brorsan ”någon du är morbror åt är på radio. ”Vadå, vem är jag morbror åt?” Nå åt Anders, Maria och så mina fyra – sex stycken. Inte är det lätt att hålla reda på. En bra inkörsport till arbetslivet är Vippa i varje fall 😉

Kommentera

