Min pigga tid….

….är alltid denna tid, tidig vår. Morgonpigga tid alltså. Den lyckades nu även sammanfalla med tillfrisknandet efter influensan. På morgon har jag sprungit omkring och röjt bland sängläder och diskbänk redan klockan sex. Sen har jag styrt upp en del politik, sorterat tankar och dokument. Jag har bestämt att jag ska välja bort en del – och satsa på det som intresserar mig mest.

På morgon är det strålande sol, skare med ett fint lager nysnö på. Det är sådana här gånger man skulle åka ut på skidor. Men det går inte, jag har otroligt mycket att ta igen efter sjukdomen. Roligt är det – att jobba!

image

Kommentera

