Mer av listan

Mycket och bra skrivet, nu är det bara korrektur på den texten imorgon, jag gör alltid sådant på morgonen när jag är pigg. Och så nästa text. Faktiskt så har jag rört mig och stretchat med jämna mellanrum vid datorsittandet. Det tycker jag är duktigt.

Listan är lite avbetad. När jag röjde tappade jag kniven någonstans på Hultet dock, jag tjorvade väl med röjsågen eller när jag tippade en vattendunk åt hästarna. Och så har jag haft ett studiebesök idag. Kvällen tillbringade vi på Vippa med att skotta ur den sista kolen och jorden ur tjärdalen. Rengjorde sen själva dalen och plåten. Firade slitet på rök-och sotarbeten med grillade parisare. Rengjorde sedan mig själv.

Listan minskar, fast den växer på andra sidor.
image

Kommentera

