Morgon

Annars vet jag inte var jag ska börja. Jag har varit till ”bi-pappan” Sune och hämtat en kula vi slarvat bort från slungan. Jag gav honom förhållningsorder, att han skulle ha koll på reservkulorna till han ska på Brännagården. Och nu ska visst vi ”unga” biodlare få hålla reda på slungan själv, hur ska det gå? 😉

Det är superdimma ute, men det ska visst bli lika fint som igår. Det var en fantastiskt dag, jag körde bland annat strängläggaren både i Boheden och Grelsbyn. Jag har rivit lite inredning i gamla fårhuset som ska skruvas upp i det nya, installning förbereds. Jag har skjutit upp resterande slakt till oktober. Mer ska rödfärgas.

Sedan strukturerar jag kommande texter i huvudet medan jag håller på. Så de är ju nästan färdiga då…. 🙂

Några mobilbiler tills vidare:

 

Kommentera

