Hade velat blogga mer

Jag tänkte hinna med att sätta in fler bilder och text från Dala-resan, men det har inte blivit tid till det än. Det snurrar på fort, och det är ju kul. Jag skulle behöva skriva på heltid i några veckor nu, på ett roligt jobb. Och så ska snart fåren klippas. De utfodras och vattnas också i det närmast helt, betet är för näringsfattigt.

Men inget av detta är något problem, även om det blir 150 % eller mer, det är en normal arbetstid. Problemet är att inte hitta på fler saker att göra just nu. Så nu gör jag så här, jag hittar på saker att göra…..sen! Men bara arbete! 🙂 Jag biter mig i tungan och händerna för att inte göra något ideellt.

Nå, en bild kommer här, det är Roger på Wåhlstedts som komponerat garn i färgen ”ljung”.

DSC_0568

 

Kommentera

