En ny drog

Det är lite istället för att snusa, det här med att han spinna på slända. Det är avkopplande. Hm, jag spinner lite när jag passerar.

Det blev en del skrivet idag, såklart när jag sätter mig ner. Och bra blev det, tror jag. Jag måste sätta mig ner imorgon också för att ta ett till kapitel.

Jag börjar onekligen fundera på starka led-lampor ute vid fårhuset på man slipper att vara beroende av dagsljus. Det är hög tid att göra vinterhagarna.

Nä nu ska jag spinna mig i sängen.

image

Kommentera

