Livet efter deadline

Det blev klart med stora projektet idag, ja förutom småfix och fakturering. Jag har suttit och jobbat hela helgen, igår på söndag i 14 timmar, och så fortsatte jag på morgon när jag piggnat till i hjärnan. Varför blir det så, jo ibland är det svårt att ha två jobb. Och så hittade jag fler grejor att skriva om igår på förmiddagen, när jag egentligen bara skulle korrekturläsa. De var så bra att jag bara var tvungen att ha med det. Alltid lite till. Plus att jag fick en grej till att skriva på morgon. Men jag tror det blev bra, vansinnigt roligt har det varit också. 

Nu blev jag trött. Det är tröttsamt med jobb som man kan göra hur mycket som helst med.

Sen ska av börja med det tredje jobbet, lite reparation av uthyrningsstugan. Vi har hyresgäster hela jul och nyår, i två veckor. Planerar ett till längre skrivjobb också.

Kommentera

