Gott liv

Det är obeskrivligt skönt att ha rott iland den stora skriften. Jag har tillbringat morgonen med att titta lite på fåren efter jag utfodrat dem. De är i full gång med kärlekslivet. Jag ska ta en ledig stund och göra lite utesaker idag medan det är ljust, efter att jag kollat lite på kommande jobb. Det känns som om jag har mycket flyt nu.

Bilden visar en del av mitt gamla jobb samtidigt som den visar; Nu går jag vidare.

Bron i byn Ängeså, en mina absoluta favoritbyar. Jag undrar om jag inte bodde där i mitt förra liv.

DSC_0813

Kommentera

