Bättring

Jäo! Det är så himla bra i ryggen, men det frestar på för musklerna då kroppen blivit rak. Jag vandrade till och med i skogen ett tag igår, och knät har blivit mycket bättre, på nätterna värker det inte alls. Kul även om man vet åt vilket håll det går med artros.

Jag fattar nu hur korkad jag varit som inte besökt kiropraktorn för ett halvår sedan. Hoppas jag inte fått några men i höften av snedbelastningen det senaste halvåret. Hoppas det onda som är kvar ger med sig. Det är i alla fall fantastiskt, jag kan stig ur bilen och stiga upp från soffan som hej bara. Det känns knappt alls.

Kommentera

