Skinnen kommer snart

Design är dagens jobb, fantastiskt roligt. Resultatet får ni se när det är klart.

Annars väntar jag på Schenker, lastbilen alltså. Ringde just kontoret i Umeå och de skulle ta reda på var min skinnleverans är. Det blir bra att få de nya skinnen (om de nu kommer) – för nu är den gamla sändningen slut. Det är som besynnerligt var skinnen tagit vägen, jag brukar ju få göra en betalning innan de kör ut dem från Luleå. Men inte denna gång. Antingen har det tjorvat till det med alla helger – de ankom Luleå på Trettondagsafton – eller så har leverantören insett att jag aldrig haft en betalningsanmärkning och skickar dem mot faktura. Men de skulle komma idag.

Nä nu fortsätter jag dagen – inte kan jag vänta och vänta.

 

Kommentera

