Vojvoj nr 99

På tal om böcker. Och på tal om folk som inte vet hur internet fungerar. Det var en gåb som kommenterat ett inlägg jag gjort om en grej i en grannkommun för ett par år sedan. Där jag blev beskylld för att ha förtalat en man jag inte hört talas om i en bok jag heller inte hört talas om. Haha, det var lite kul. Ja inte för den som inte förstår att alla på internet inte känner varandra eller de åsyftade, men ändå. Ni behöver inte leta den kommentaren, naturligtvis har jag inte godkänt den 🙂

Kommentera

