Bilder säger mer….

…. än tusen ord. Men i alla fall; Glad påsk, så glad den nu kan vara på en långfredag. Jag kämpar på för att göra så lite som möjligt, som det var förr på långfredagar. Det tror jag på. Risken är ju att jag kommer på för många idéer.

Jag, Hilda och Sarah gick i påskkärringtåget på Bränna igår. Det var kul att glädja folk, hehe, många kända och okända som vi mötte på byn och i affärerna blev glada. Och lägg väl märke till flätan jag gjorde på Hilda, om man säger så; jag är väl inte den som kammat ungarna mest när de var små. De blev lite revansch nu  🙂

Kommentera

