Update

Jag är ikapp med bokföringen, det är lustigt, jag tycker faktiskt att det är lite kul med bokföring – men det är svårt att få tiden att räcka till. Just nu är jag i tanken och röjer gräs under el-hagen.

Jag ska bara ringa ett par samtal om kommande skrivjobb, sedan ska jag ta itu med lite fårskötsel inklusive hagar. Efter det blir det semester för tittande på fotbolls-EM på TV, Sverige Italien. Inte är jag avundsjuk på sönerna med kompisar som är på plats i Toulouse nu. Och inte på att de åt musslor och dansade med irländare hela natten vid franska atlantkusten för ett par dagar sedan heller. Nädå.

Som mamma tycker man väl inte jättemycket om frukosten….. De två mest mörkhåriga är mina. Bilden stulen av sonen med huvudet högst upp i bild.

13433370_155752981506748_8973523591047542812_o

 

Kommentera

