Kreativt kaos

Eller så är det bara det att jag prioriterar andra saker än att plocka bort. Däremot gillar jag inte att det är skräpigt eller att man fastnar i golvet – där går gränsen. Men jag är alltså ingen pedant när det gäller hemmet.

Och jag är heller ingen som klipper gräsmattan till en steril öken – hurra säger bina, de vill ha fler som mig – så bland är det bra att prioritera annat än ordning. Dessutom tycker jag att den gröna duken och pattesalvan nästan matchar med varandra.

Kommentera

