Världen kom till byn

Leif GW Persson räddade mig från en chock på morgon. För när han fick frågan om Trump skulle vinna igårkväll, sa han ja – när jag ville att han tryggt skulle säga tvärtom. Så jag var liksom förberedd när jag steg upp på morgon.

Jo, hördu Leif, nog är du ändå lite som Oraklet i Delphi.

Jag orkar inte kommentera valet i USA mer just nu, har fått nog av extremister och populister för tillfället.

Vem i hela världen kan man lita på? Nå, Leif.

Det väl bara att jobba på, och tillika positivt att vi fick ett negativt beslut igår – då slapp vi en del byråkrati i ett av projekten.

Och jag har fått ett visum till Ryssland. Nu jäklar ska här samarbetas mellan länder och kulturer. Heja världen.

Kommentera

