Puh massor av datortid

Jag har just uppdaterat hundra ideella saker på nätet, och några företagsrelaterade. Det är hemsidor, jag vet hur många och facebooksidor, Instagram, webbanmälan – ett antal. Med tillhörande konversationer till berörda – med det är roligt då folk är på hugget.

Och det är klart, lite mer aktuellt blev hela hantverks-, kultur-, garn- och skinnlivet i bygden. Men riktigt ikapp är man nog aldrig.

Med skinnen igår kom fakturan på skinnen. Så det hade varit trevligt att hinna jobba mer med inhåvande av inkomst, istället för det här ideella.

Fast jag tror att det kommer att bli mindre jobb när nu grunden av Hantverksveckan 2017 är uppstyrd, en början. Och webbanmälan har fått en början. Och kulturföreningens hemsida, är mer aktuell. Och alla facebooksidor, Jakobgårdens, Hantverksveckans, Kulturföreningens, min Instagram. Det verkar inte att gå att ha mer en en Instagram i mobilen, det är väl tur det. Förresten ordnade ju jag och Ann-Britt ihop stickhelgen också, se förra inlägget.

Nå, det här var bra jobb, en lördag som denna.

I alla fall vill jag bara säga:

Nalleskinnen är här! De bruna och mjuka. Välkomna för mer info 070-272 82 47

Kommentera

