Tja 

Jag har tjorvat till momsredovisningen, och överlämnat den till supporten. Grejen med nya bokföringen är att mycket är automatiskt – så jag har gjort lite för mycket.

Sen är det inte alltid bra att snåla, medan jag satt med bokföringen tog jag ut tonerkassetten från skrivaren för att skaka……lite för mycket…..och svart blev det lite varstans. Fast nu går det att skriva ut lite till.

Men jag har i alla fall en ny väska. Och en stickning – längtar till kvällen när jag får tid med den.

Snygga väskan är från Siskoretro i Kaunisvaara.

Kommentera

