Fantastiskt…..

……att börja med ”vanligt” arbete, och slippa projektansökningarna.

Jag har tagit itu med livet idag. I helgen har jag gjort en lista med saker att göra, det är kurs, SAM-ansökan, arrangera marknad och så lite kurser under Hantverksveckan – så lite ideellt smög in i alla fall.

Men, haha, det är lite kul; på att göra-listan stod det till exempel ”Erik” – och jag har funderat. Vilken Erik? Och jag har funderat och funderat, innan jag kom på det. Det var ändå en prioriterad sak. Så det är nog lite många olika trådar ändå.

Jag har saker att skriva än, de som jag skulle göra ”när det blev vinter”. Panik, den är snart slut. Jag vill ha mer vinter.

Nå livet leker, imorgon ska jag ut på äventyr – faktisk lite ledigt. Eller?

Sen ska jag också ta itu med planering av restaureringen av vår gamla timring. Den var en gång ett sommarkafé – hittade denna bild från 2010. Men att jag ska påbörja renovering har jag i och för sig sagt i flera år nu.

Nästa vecka blir det en superkul kurs i ett par dagar – kul med ingen nöjeskurs – det ska ge lön är det tänkt.

På den tiden vi hade sommarkafé.

Kommentera

